Ένας εξωγήινος σκίουρος βρέθηκε στον μετεωρίτη.

Οι επιστήμονες αναφέρουν την ανακάλυψη μιας «πρωτεΐνης από μια εξωγήινη πηγή» που ανακαλύφθηκε για πρώτη φορά σε μετεωρίτη.

Σύμφωνα με την έκθεση των ερευνητών, μικροσκοπικά ίχνη μιας νέας πρωτεΐνης που ονομάζεται “αιμολυτίνη” βρέθηκαν μέσα στο Μετεωρίτη Acfer 086. Το εύρημα μπορεί να είναι σημαντικό για την κατανόηση της προέλευσης της ζωής στη Γη ή αλλού στο σύμπαν, αν και άλλοι ερευνητές πρέπει να το επιβεβαιώσουν εκ των προτέρων. Αυτό αναφέρεται από το Ηθών.

«Αυτή τη στιγμή, είναι απαραίτητο να συμπεράνουμε άλλους επιστήμονες προκειμένου να επιβεβαιώσουμε τα αποτελέσματα της έρευνας», έγραψε σε email ο Julien McGeach, συν-συγγραφέας της μελέτης.

Σύμφωνα με πληροφορίες, ομάδα ερευνητών παρουσίασε τα αποτελέσματα της Εθνικής Ακαδημίας Επιστημών, ωστόσο δεν έχουν ακόμα αναθεωρηθεί.

Αν και τα αποτελέσματα της μελέτης θα πρέπει να επιβεβαιωθούν από άλλες ομάδες επιστημόνων, η ανακάλυψη της «πρωτεΐνης μετεωριτών» όπως περιγράφεται στη μελέτη είναι το αποτέλεσμα περισσότερο από μιας δεκαετίας έρευνας.

Αφήστε μια απάντηση